Vintage Damask achterkant blog

donderdag 23 november 2017

Herfst herfst wat heb je te koop.

In de loop van de jaren heb ik veel quilts en werkjes voor de winter gemaakt, vorige week op de bee drong het ineens tot me door, dat ik eigenlijk niet veel voor de herfst heb.
In de bak met restjes zaten deze vrolijke herfst kleurige stofjes



Dit patroon van Wendy Foster gebruik ik voor een kussen 


en èèn kussen is een beetje ja hoe zal ik het zeggen alleen op de bank, dus heb ik deze pompoenen  getekend voor een tweede kussen. 


De blaadjes heb ik van vilt geknipt, maar er zit geen vlisofix achter ( foutje ) die moet ik nog even weer over doen.


De mooie herfst stofjes zaten in deze restjes bak, boven op de kast.
Ik haalde hem eigenlijk tevoorschijn om stofjes voor morgen voor de applicatie cursus van


Alles wat ik morgen nodig heb zit in de mand, ik heb er heel veel zin in.


Fijne avond Hennie.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails