Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 8 augustus 2017

Joehoe ik ben gelukkig weer bezig !

Zo mijn lapjes en draadjes zijn weer in beeld, deze gympen gingen een paar keer mee naar de bee, eindelijk zijn ze klaar.
Toen begon de vaart er weer een beetje in te komen.


Eigenlijk is zo'n spreuken blokje in een avond geborduurd,


De randen er om en voilá er is er weer eentje af.


Het zesde blokje schiet mooi op, vanavond nog even een paar steekjes zetten.


Wat een heerlijk werkje, waarom heeft het eigenlijk zo lang stil gelegen :)
Lang leve de bee want als ik daar ben doe altijd iets aan mijn werkjes.

Fijne avond Hennie.

1 opmerking:

Guusje, zei

Wat een leuke blokken en wat geweldig de caer ik hoop dat jullie daar veel mooie reizen mee kunnen maken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails