Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 13 december 2016

De kerststukjes zijn weer klaar.



Het begint zo, ik ga met mijn emmers de tuin in en knip voldoende groen af, voor een aantal kerststukjes, want er komen ook een paar collega's. 
Kunnen we gezellig samen met het groen en de ballen aan de slag.
Jammer genoeg ben ik vergeten foto's van hun kerst stukjes te maken.


Deze bakjes ga ik gebruiken.


Op de grote rieten krans schaal heb ik deze creatie gemaakt.


Alle kerst quilts hangen weer in het huis.
Mijn takken boom ( klik) staat er ook weer. 
De hal is ook al in kerst sfeer omgedoopt.


Het kerstboompje staat dit jaar in de keuken op tafel 


en zoals elk jaar heb ik ook weer een kerst stukje voor de moeders gemaakt.




Bij de voordeur is wel erg kaal, even kijken of ik morgen nog een gaatje heb om daar ook nog wat gezelligs te maken.

Donderdag avond gaan ik met een aantal collega's nog een tafelstuk maken, bij Annie's cado idee in Nijverdal.
Daar heb ik echt zin in het is altijd super gezellig en ze verwent ons met heerlijke hapjes tussendoor.
 Dit stuk komt in de kamer op de tafel te staand.

Fijne avond Hennie.

7 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Jij maakt het ook gezellig ! :o))
( wat lief de kleine kerstsokjes en hartjes )
Veel plezier ook met elkaar donderdag !

Annie Kingma zei

Heel mooi allemaal.
Goed geslaagd het kerststuk
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Gezellig met al die mooie kerststukjes zo.........liefs.conny

Marja Rijnsburger zei

Mooie kerststukjes heb je gemaakt.
Veel plezier donderdag met het maken van het tafelstuk.
Groetjes Marja
🎄🎄🎄

Ineke zei

Leuke kerststukjes gemaakt!Lief dat je ook voor de moeders maakt!
Morgen ga ik beginnen!

Guusje, zei

Wat heb je mooie stukken gemaakt. Prachtig.

Chris zei

Wat leuk, die kerststukjes met groen uit eigen tuin. Ziet er allemaal heel gezellig bij je uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails