Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 11 november 2016

Sneeuwmannen en kerstquiltje

Het eerste blokje van de sneeuwmannen quilt is gequilt.


De komende weken wordt het kiezen waar ik verder mee ga, of misschien is om en om iets.
De ene dag de sneeuwmannen en de volgende de kerstquilt 
en wanneer ga ik dan mijn bedquilt afmaken ????
en mijn sjaals waar ik nog een gehaakt stuk tussen wil maken ? ? ?

Nou ja aan projecten geen gebrek, gelukkig maar, de afwisseling maakt het ook gewoon super leuk om te doen.


Ik heb dit kerstquiltje Jingle Bells ook weer uit de ufo bak gehaald, dit is een mooi project om nu weer verder mee te gaan. De sterrenrand zit nog mooi geknipt in het blikje, hij moet alleen nog in elkaar gezet worden. 


Misschien gaat hij er zo uitzien een smal rood randje en daarna een bredere hulst rand.


Fijn weekend Hennie.

4 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooie projecten
Fijn weekeinde
Groetnis Annie

marga zei

Ja er is zoveel mooi's om te maken en zo fijn om er mee bezig te zijn.
Veel succes met jou Kerst quilt.
Groeten
Marga

Chris zei

Haha, ik las net iets bij iemand over UFO's! Komen bij alle quiltsters voor, denk ik.

Conny's-blog zei

Fijn te horen dat jij ook zoveel projecten hebt.
Soms is het moeilijk kiezen toch...............liefs.Conny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails