Vintage Damask achterkant blog

donderdag 3 november 2016

Herfst

Dinsdag heb ik deze eikenblad krans gemaakt, DH had afgelopen weekend een eikenboopje die spontaan langs de afrastering op was gekomen omgezaagd. Nou ja hij stond er al een paar jaar en nu werd het tijd, hij moest echt weg.
Een goede tijd voor mij, de bladeren zijn nog mooi groen dus ging ik aan de slag met snoeischaar draad en een krans van stro.   

Dit is het resultaat, hij hangt mooi onder de schaapskooi.


Véééél te klein deze sloffen heb ik de wasmachine precies volgens de beschrijving gewassen, het vilten is wel gelukt, dit is het resultaat een maatje of twee te klein voor mij, even kijken wie van de neefjes of nichtjes om een paar sloffen verlegen zit.
Er is vast wel iemand.


De bloemen voor aan de sjaal heb ik gehaakt, ze liggen in mijn atelier ik moet nog even bedenken hoe ik ze aan elkaar kan haken.
Ik heb ze voor de foto even op de stof gelegd, maar ze moeten ertussen gezet worden.


Oh ja,  als iemand een goed idee heeft voor mijn bloemetjes sjaal hoor ik het natuurlijk graag.

Fijne avond Hennie.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails