Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 11 oktober 2016

Peaceful Pathways

Ik zet regelmatig een paar steekjes in deze bedquilt, gisteravond dacht ik hoe lang quilt ik eigenlijk over een punt.
Niet dat het nodig is om te weten want het is geen wedstrijd, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, heb ik de stopwatch gezet.


Even voor de duidelijkheid, in de punt die je hier onder ziet zijn twee grote en zes kleine hartjes gequilt, Ik ben mij daar nooit zo bewust van geweest, maar dat kost me dus meer dan één uur.



 Is dit snel, ik heb geen idee en ga ook niet uitrekenen hoelang ik er over doe om de hele quilt door te pitten hoor.
Het is een geweldige hobby en het houd me mooi van de straat, ha, ha.


Ik heb het gewoon een keertje voor de gein opgenomen.

Ik zet nog een paar steekjes in deze geweldige quilt de tweede rand is bijna klaar, daarna heb ik nog een rand te gaan, hij gaat langzaam maar zeker op de affo status aan.

Fijne dag verder Hennie.

5 opmerkingen:

Chris zei

Ik zit zelfs wel eens te tellen hoeveel steekjes ik op 10 cm maak ....
Hoeveel zouden er in één quilt zitten?! Niet te tellen. Maar je hebt gelijk, dat is allemaal niet zo belangrijk, het is een heerlijke hobby en elk steekje brengt je verder bij de Affo.

marga zei

Ja er gaat vaak heel veel tijd zitten in de hobby die wij hebben maar dat maakt mij niet uit.
Het eindresultaat moet bij mij perfect zijn en dat kost tijd.
Dit jaar ben ik niet naar Goor geweest maar volgend jaar ga ik zeker weer.
Groeten
Marga

Annelies zei

Soms moet je maar niet al te veel nadenken over hoeveel tijd erin gaat zitten. Succes !

Annie Kingma zei

Mooie steekjes
Groetnis Annie

Unknown zei

Ik heb laatst ook uitgerekend hoeveel tijd er in mijn tafelloper stak; 13 uur!
en voor 40 Euro materiaal, tja wat wil je er dan op zo´n (kerst) markt voor vragen? Dat betaalt geen mens!
Dus lekker zelf houden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails