Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 8 september 2015

Sok, sok,sok, sok.

Vandaag heb ik deze sokkenwol gekocht, genoeg voor vier paar, mijn moeder breid onder andere veel sokken. Deze zijn voor de winter wel klaar.
Maar sokken breien is maar bijzaak ze is ook regelmatig bezig met kunst breien, maar daar kan ze geen gezelschap bij hebben.
In de nieuwe Handwerken zonder Grenzen staat ze met haar laatste gebreide kleed, het is een beauty geworden, mijn zus heeft er een blogje over gemaakt.

Ik ga maar even verder met mijn BBQ quilt wat lijntjes zetten zodat ik vanavond weer eens verder kan met het doorpitten, of ik kan nog een paar blokjes van de sneeuwmannen quilt voorbereiden.

Vrijdag gaan we naar de quilt tentoonstelling in Deventer zin in ! ! !

Groetjes Hennie.

4 opmerkingen:

ireneinhetatelier zei

Ik zag de foto in HZG en was diep onder de indruk! Ik houd erg van kantbreiwerk en dit is een waar meesterwerk. Als je dit kunt breien,, dan kun je breien! Ik kan me voorstellen, dat ze sokken " er bij doet", dat is eenvoudig werk vergeleken bij zo'n kleed. Ik heb ooit uitgaven van de Burda gehad, waar prachtige patronen instonden. Helaas zijn ze in de loop van de tijd verdwenen. Complimenten aan je moeder!

Guusje, zei

Mooi sokkenwol en prachtig wat je mam maakt. Kan me voorstellen dat ze daar alleen voor wil zijn en dat jullie erg trots zijn op haar. Veel plezier in Deventer. Ik ga zaterdag.

Wilma Kuin zei

Hier liggen ook nog sokken om te maken...of die klaar zijn voor de winter?

Marijke zei

Wat leuk dat het handwerken echt een familie bezigheid is lijkt mij geweldig om bij elkaar te zijn!
fijne dag,
groetjes van Marijke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails