Vintage Damask achterkant blog

maandag 2 februari 2015

Deze had ik nog op de pennen ! ! !

Dit is het vest waar ik nog geen foto van had.
Ik moet nog een klein stukje van de mouwen en de voorpanden breien, daarna komt er een paarse kabel langs de halsrand, ik probeer deze er direct aan te breien.
De kabel er later aan naaien lijkt me niet zo mooi.


Het is een eenvoudig patroon en breid makkelijk weg, het aparte van dit vest is de kabel.


Tussen de bedrijven door heb ik dit mutsje nog gebreid.


Groetjes Hennie.

3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Mooi breiwerk! Zelf ben ik weer sokken aan het breien en geniet van de steekjes,...

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend breiwerk
Groetjes uit een koud winter Zweden

petronella zei

Wat mooi! Ben eigenlijk ook gek op breien, maar soms kun je gewoon niet alles! Maar het patroon van het vest lijkt best ingewikkeld!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails