Vintage Damask achterkant blog

maandag 5 januari 2015

Toch nog . . . . .


Vijf Dear Jane punten gemaakt in de drukke december maand, dat valt me niet tegen, ha, ha, als het zo door gaat heb ik de top snel klaar.
Geen goede voornemens over deze quilt hoor niet dat de top dit jaar klaar moet zijn, ik zie wel hoe het loopt deze punten heb ik met veel plezier in elkaar gezet en daar gaat het toch om ! ! !

 Kijk maar even mee deze punten heb ik gemaakt:

TR 9


RS 3

Deze punt heb ik oudejaarsdag in elkaar gezet, ik zat de hele dag op wacht, wat heerlijk toch zo'n prachtige hobby de uurtjes vliegen voorbij als ik lekker met mijn lapjes bezig ben.

Ik heb de eer om de eerst geborene van Overijssel te verzorgen, geweldig toch ! ! !


RS 4


RS 2


RS 1


Zouden er nog veel dames mee doen aan  vijfde van de maand update, ik ga zo eens even kijken. 

Groetjes Hennie.

9 opmerkingen:

Ria zei

Dat zijn mooie punten zus!!

marga zei

Die zien er goed uit. Steeds een ander blok of punt zo blijft het leuk om aan de quilt te werken.
Groeten
Marga

BezigeBijMirjam zei

Mooie punten! Dat duurt nog wel een tijd voor ik zover ben. Heb nu 5 blokjes af. Groetjes!

Johanna Zweden zei

Schitterend die punten
Groetjes uit Zweden

Tilly zei

Mooie punten Henny, en een komt je Dear Jane gewoon af. groetjes Tilly

Phebe and Jane zei

Je schiet al lekker op met je Dear Jane. Binnenkort is hij af!
Groetjes,
Marian

Chris zei

Ik vind het knap dat je dat in zo'n drukke tijd voor elkaar krijgt. Zo schiet je wel lekker op.

Wilma Kuin zei

Mooie taartpunten!!

Guusje, zei

Wat een mooie punten en nog veel ook. Ik ga er binnenkort ook weer verder mee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails