Vintage Damask achterkant blog

zondag 28 december 2014

Verschillende blokken & winter

De eerst vijf weken van de Grang Illussion zitten er op, de helft van de blokken zijn klaar, ik kijk eerst hoe de quilt er uit komt te zien en dan kan ik ze allemaal nog maken, dit vind ik een hele klus voor de drukke december maand. 
Ik wil gewoon eens kijken hoe dat bevalt om een quilt helemaal met de machine te maken.

Dit zijn mijn blokken ik maak ze in andere kleuren, gewoon uit mijn voorraad.


Vandaag hebben we een heerlijke winterse wandeling gemaakt, jammer genoeg is het geen sneeuw wandeling geworden, maar wie weet de winter is nog maar net begonnen.

Hier kunnen jullie een klein stukje van de 18 kilometer mee lopen en van het uitzicht genieten. 






Jammer van al die bomen zul je denken, maar het is een productie bos en morgen zagen wij ook 5 eiken voor onze kachel


Hier gaat de zon mooi rood onder, nog geen wolkje aan de lucht dus geen sneeuw.

Fijne zondag Hennie


7 opmerkingen:

marga zei

Wat was het mooi buiten vandaag. Een lekkere dikke en schoenen aan dan was het genieten. Ook wij hebben een wandeling gemaakt daar knap je van op.
Fijne jaarwisseling.
Marga

marga zei

Ik bedoel te zeggen een lekkere dikke jas en schoenen aan.
Marga

Elni Langeveld zei

Het ziet er goed uit Hennie, zowel de blokjes als de foto's van de wandeling.

Groeten, Elni

AnitaS zei

Mooie blokken worden het. Het is heerlijk weer om te wandelen. Fijne jaarwiseling.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken. En wat is je kerstquilt mooi geworden. Het is zeker heerlijk wandelweer.

Saskia Smit zei

Ik blijf binnen. Brrr het is hier vervelend miezerregenweer

Johanna Zweden zei

Zie dat ook bij jullie de winter aan gekomen is

Jullie ook een heel goed uiteinden met veel liefde geluk en gezondheid voor 2015 en veel creativiteit

Liefs Joke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails