Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 27 december 2014

Jingle Belss

Dit is het geworden mijn kerst quiltje, volgend jaar voor kerst ga ik verder met dit werkje en waarschijnlijk ga ik hem zo verder afwerken.
 Er komt een smalle groene en een hulst rand omheen en quilten maar ! ! !

Dit project zit tot volgend jaar gezellig samen met de Dear Jane in het kratje op de kast te wachten  tot oktober/ november 2015
Mijn Sjaantje komt er wel eerder uit hoor, ik heb al weer een paar punten klaar !


Groetjes Hennie.

7 opmerkingen:

Ineke zei

Erg mooi!!!

Liefs, Ineke

marga zei

Zo zijn wij altijd bezig met onze leuke hobby.
Steeds iets anders aanpakken is zo leuk om te doen.
Veel succes.
fijne jaarwisseling.
Marga

Hermie zei

Mooi quiltje,het blijft wel goed tot volgend jaar en eet geen brood,hihihi.hier ligt ook een niet af kerstquiltje, ik heb per ongeluk de stof voor de bies weggegeven,dus eerst wat anders zoeken.

Hermie zei

Hallo Hennie, ik wilde je mailen,maar kan geen mailadres vinden. Mijn mailadres is hermiekuipers@gmail.com

Patricia zei

Leuk geworden, je kerstquiltje
Groetjes Patricia

Annie Kingma zei

Mooi quiltje zo
Fijne jaarwisseling, en een Gelukkig 2015.
Groetnis Annie.

quiltlodge gerda zei

Heel herkenbaar! Ik doe dat ook. Maar ik ga wel ietsje langer door. Zolang het winter is werk ik lekker aan winterse ( lees: december) werkjes. Zo eind februari gaat het de kast in tot oktober/november. Grappig hè dat de sfeer om je heen bepaalt waar je zin in hebt.
Schattig quiltje trouwens!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails