Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 9 augustus 2013

Nog meer tuin werk

Zo de aardappels zijn gerooid, ik weet nog dat wij vroeger thuis na het aardappels rooien altijd pannenkoeken aten, dat hebben wij niet gedaan, hoor daar dacht ik pas na het eten aan. 


Ze liggen te drogen en


hun plekje is ingenomen door de boerenkool planten, deze liggen er nog een beetje beteuterd bij, maar dat komt wel goed.
 Regelmatig een paar gietertjes water, of vanavond een klein buitje zal ze goed doen.


Van deze kant liggen ze er net zo droevig bij.

Verder verdoe ik mijn tijd met verf afbranden of schuren van de laro, dit project is nog lang niet klaar, maar we hebben een mooi begin, hij staat weer op de wielen, de motor zit er in, nu kunnen de spatborden eraan een ervan is vorige week gespoten.
(foto volgt snel)
Nu snappen jullie waarom ik minder met mijn lapjes in de weer ben, maar dat komt wel weer hoor er zit nog een laro quilt in mijn hooft hier over later meer.



Een heel fijn hopelijk zonnig weekend allemaal ! ! !
Groetjes Hennie.

5 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Naar die foto van de Laro kijk ik uit...
Zitten jullie ook in de LRCH ?
Super je aardappeloogst !

Guusje, zei

De oogst ziet er goed uit net als de moestuin.

Saskia Smit zei

Tuinwerk geeft ook veel voldoening. (Bij mij tenminste)
En zolang het quilten hobby blijft en geen aangenomen werk...geniet ze!

Chris zei

Volgens mij ben jij van alle markten thuis en heb je 2 rechter handen!!

Floor zei

Aardappels rooien, leuk om die op te slaan voor de winter.
Maar wel moeilijk als het nog nergens koel is.
Die zielige boerenkoolplantjes.....
Dat buitje is hier nog niet gevallen, dus dat wordt gieten.
Groetjes,
Floor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails