Vintage Damask achterkant blog

donderdag 29 november 2012

Vandaag heb ik dit patroontje

er weer bij gepakt, het borduurwerk is bijna klaar.
Jullie herkennen het misschien wel "Pluk de dag" is een patroontje van Quiltshop "Leur"
Ik heb hem al een poosje in de kast liggen, de hoogste tijd om er eens wat mee te doen.
Er liggen nog wel een stuk of wat patroontjes, ik moet er eigenlijk af en toe eens eentje wegwerken, nou ja ik zie wel wat er van komt.
 Het voornemen is er wel, maar er is zo veel leuks te maken en op een beurs kom ik steeds weer nog leukere projecten tegen.



Zo  komt het kussen er ongeveer uit te zien hij past mooi bij deze kussens.
Alleen nog even een binnen kussen kopen.

Een hele fijne dag verder.

Groetjes Hennie.


13 opmerkingen:

Rennie zei

Wat een leuk borduurtje. Mooie kleuren zo en heel herkenbaar dat je wel alles tegelijk zou willen aanpakken.

Manuela zei

Eine sehr schöne Stickerei.

Liebe Grüße
Manuela

Annelies zei

Een heel leuk borduurtje !

Conny's-blog zei

Hij is zo leuk dat patroontje, heb hem ook gemaakt als kussen, alleen had ik allerlei rode stofjes eromheen,veel plezier met het maken................gr.Conny

marga zei

Wat een schattig patroontje.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Mooi borduurwerk. Ja veel te veel verleiding omons heen.

Lida zei

Gaaf borduurtje, even afmaken hoor is echt leuk! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk. Leuk dat je hem gaat afmaken.

Chris zei

Hij past zeker bij die andere kussens, héél mooi.

Wilma Kuin zei

schattig borduurtje,..

Tilly zei

Dat is een bekend patroontje! Mooie kleur Hennie. groetjes

PASSIE FLOWER zei

heel mooi

Grit zei

This looks so beautiful.
I`m looking forward to see more.
Liebe Grüße Grit

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails