Vintage Damask achterkant blog

zondag 18 november 2012

Klosjes alleen de rand nog ! ! !

Donderdag zijn wij Gerrie, Corry, Annemieke, Hetty, Miny en ik naar Quiltdagen in Arnhem geweest er was  weer genoeg te zien, de ideeen komen van alle kanten binnen, ha, ha, ha.
Het was weer een SUPER GEZELLIGE dag dames ! ! !
Natuurlijk hebben we allemaal weer het nodige aangeschaft, hier zie je mijn aankopen.


Zo de klosjes zijn allemaal omrand het middenstuk is klaar, nu de rand nog ! ! !

 Die gaat er zo uit zien, ik heb maar een paar klosjes van papier geknipt om te zien hoe het staat en zo ben ik er wel tevreden over. Ik zie dat ze een beetje verschoven zijn maar ik heb ze al op de stof getekend met een uitwisbaar stift.


Zo nu eerst even een bakkie doen bij mijn schoonmoeder en dan begin ik aan de rand.

Een hele fijne zondag, groetjes Hennie.

16 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooie aankopen. Leuk die klosjesrand.

Roos zei

Wat een leuk idee om klosjes over de rand te strooien.
Groetjes Roos

Inge zei

Wat mooi, die klosjesquilt. Leuk idee voor de rand. Nu gaat het snel. Gaaf hoor!

marga zei

Lijkt mij een leuk idee die klosjes in de rand.
Groeten
Marga

Conny's-blog zei

Je klosjes quilt is erg mooi geworden en de rand is een leuk idee zeg, we zien het resultaat vast weer........gr.Conny

Ineke zei

Wat is je klosjesquilt al mooi, de rand wordt leuk met de klosjes.

Leuke aankopen!

Annelies zei

Leuke aankopen en wat schiet je op met je klosjes !

quiltlodge gerda zei

Wat een superquilt en bijzonder originele rand met die losse klosjes zo.

Carin Wijnand zei

Ziet er leuk uit, mooie top is het al en met de rand wordt "ie" helemaal bijzonder!

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen en wat goed dat je alleen de rand nog moet van de klosjes. Ik heb zelf ook klosjes in de and gequilt en vind het nog steeds erg mooi.

Dear Jo zei

MOOI!!!!!

Bed, breakfast en quilts zei

wat leuk zo, diagonaal

Ria zei

Hij is heel mooi geworden je klosjes quilt, ook de rand zo doorquilten is een leuk idee.

Groetjes Ria

Tilly zei

Dat moet een gezellige dag geweest zijn met leuke aankopen.
En je klosjesquilt mag er wezen,ziet er prachtig uit.
groetjes

Chris zei

Je hebt leuke dingen gekocht en natuurlijk veel pezier gehad.
Die rand van je klosjesquilt wordt mooi zo. Nog efkes, en hij is helemaal klaar!

petronella zei

Je klosjesquilt wordt héééél mooooooi!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails