Vintage Damask achterkant blog

donderdag 7 juni 2012

De ufo's kunnen afgemaakt worden, de stofjes zijn in huis ! ! !

Vanmiddag ben ik even naar Stegeman in Rouveen gereden  om wat stofjes te kopen voor mijn hands all around en de  mozaiektegelquilt,  handig om de stofjes gewoon in huis te hebben ik denk niet dat ik er direct al aan toe kom, maar als het dan zover is hoef ik niet eerst op pad.

Deze achterkant vind ik super voor mijn hands all around ! ! ! De rand moet er nog gedeeltelijk om en dan kan hij gedubbeld worden, gelukkig dacht ik er op het laatste moment nog aan om ook hobbs mee te nemen, wel zo handig hè ! ! ! 
Anders moet ik alsnog op pad. 


Mijn mozaiektegelquilt wil ik met deze stofjes afwerken,ik ben in een keer voor bij de quilts mooi geslaagd.


Kijk zo gaat hij worden ik doe er eerst een klein randje van 2 en daar na een brede rand van 15 centimeter omheen, deze liggen boven op de bloemetjes stof voor de achterkant en met het blauwe stofje dat nog net te zien is op de stoel wordt de quilt afgebiesd.  Ik leg alles mooi bij elkaar zodat ik als het nog even ( lees een half jaartje) duurt de stofjes niet hoef te zoeken.


Groetjes  Hennie.

17 opmerkingen:

Rennie zei

Wat een prachtige keuzes heb je gemaakt. Heerlijk toch als je het klaarbhebt liggen.

Hermie zei

je bent supergoed geslaagd, ze hebben er ook prachtige stoffen het is een leuke winkel.

Martine zei

Wat ben je goed geslaagd. Kan natuurlijk niet anders als je in die leuke winkel bent.

Grit zei

Das sieht wunderschön aus.
Liebe Grüße Grit

Annelies zei

Je bent goed geslaagd !

Tilly zei

Past er goed bij, altijd fijn als je het al in huis hebt liggen. groetjes

Nardy zei

Prachtige stoffen Hennie! Ik ben nog nooit in deze winkel geweest, maar moet ik zeker eens doen! Groetjes Nardy

marga zei

Je bent goed geslaagd hoor. vooral die achterkantstof wat is die prachtig dat zou ook mijn keuze kunnen zijn.
Wat een heerlijke winkel is dat he.
Ik heb ook nog iets nodig voor mijn Hollandse quilt moet er maar eens een dagje uit van maken want het blijft overijsel maar toch niet zo naast de deur.
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Kiekplaotiesenzo zei

Dat gaat heel mooi worden, Hennie, geslaagde stof erbij !

Guusje, zei

Mooie achterkanten heb je gekocht, beide passen erg mooi bij de tops. Ik ben er nog nooit geweest maar ik denk dat ik er binnenkort toch maar eens heen ga.

Rina zei

Mooie stoffen heb je gekocht. Leuk dat rode randje om je mozaiek quilt

Roos zei

Wat een mooie stofjes, ze passen er perfect bij, en ja, hobs is wel handig :o)
Groetjes Roos

Anoniem zei

mooie stof Hennie heerlijke winkel ik kom er graag.
groet van Ineke

carina zei

Ziet er mooi uit en dat rode randje vind ik een goede zet. Ht puntje op de i mooi hoor goed geslaagd.

annemieke zei

Mooi de stoffen die je gekocht hebt en ben benieuwd hoe je het gaat quilten.

Groetjes Annemieke.

Jossie zei

Je boft wel dat je 'even' naar Stegeman kunt. Mooie stofjes en handig om het in huis te hebben maar pas op dat je de stoffen niet voor andere dingen gaat gebruiken. Dat gebeurt mij regelmatig. Vind ik een achterkant met een hap eruit of zo.

PASSIE FLOWER zei

Mooie stoffen heb je gekozen!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails