Vintage Damask achterkant blog

zondag 3 juni 2012

De top van deze ufo

zit bijna in elkaar, alleen de rand moet er nog omheen. Ik had op prikbord een berichtje gezet omdat ik, geen naam voor deze quilt had (dat heb ik anders nooit hoor) 
Hij werd in de ariadne waar deze quilt in stond, gewoon patchworkdeken genoemd en ik wist ook de naam van het patroon niet, nou prikbord is dan "the place to be" het was gelijk raak, want Ineke kon mij vertellen dat dit blok "hands all around" heet, hij lijkt er ook wel veel op hier zie je het patroon. 
Als de rand er omheen zit moet ik maar eens even gaan shoppen voor een achterkant en deze quilt verdiend ook nog een mooie rand en achterkant JIPPIE, altijd leuk om even rond te kijken in een quiltwinkel.



Fijne zondag avond ! ! !

Groetjes Hennie.

16 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een schitterende mooie quilt, kleur is heel mooi!!!
Fijne avond

Juicybear zei

Hij is echt suoper mooi geworden, mooie stofjes en kleurtjes.
Groetjes Anneke

annemieke zei

Mooi hoor Hennie, neem maar even mee a.s. dinsdag naar Gerrie.

Grit zei

Der Quilt ist ein Traum.
Wunderschön!!!!
Liebe Grüße Grit

Phebe and Jane zei

Mooie quilt. Leuk dat je nu de naam weet.
Groeten,
Marian

petronella zei

Veel succes met je UFO's!

ivoorwit.blogspot.com zei

Heel mooi geworden.
Toch goed dat hij weer tevoorschijn gekomen is.
Groetjes, fijne avond nog, Thea R.

Yvonne aka sommeke zei

M'n complimenten voor deze prachtige quilt!

Inge zei

Schitterend, Hennie!

Tilly zei

Je quilt ziet er prachtig uit, complimenten! groetjes

marga zei

Hij is mooi hoor.
Groeten
Marga

Plakhuis zei

Wordt erg mooi! Goed dat je deze ufo oppakt!

Roos zei

Hij is super geworden Hennie, soms heeft iets gewoon de tijd nodig om te "rijpen".
Groetjes Roos

Lida zei

Prachtig en een leuke naam ervoor, groetjes
Lida

Rennie zei

Hennie wat ongelooflijk mooi!

Manuela zei

Hallo Hennie,

ein wunderschöner Quilt.

Liebe Grüße
Manuela

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails