Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 14 oktober 2011

Even een update van . . . . . .

mijn laatste project, de bedquilt Peaceful Pathways, het middenblok is bijna klaar, er zijn twee stroken voor de eerste rand gemaakt, nog twee te gaan. Deze zijn al geknipt, dat moet eigenlijk snel gepiept zijn.

 Het laatste blok van het middenstuk is ook bijna klaar de hartjes zijn geappliceerd, het blok kan in elkaar, in gedachten is dit eerste gedeelte al klaar, ha, ha, ha. Ik begin al mooi in te lopen, al mijn "quilttijd" gaat ook in dit project zitten. Nou ja ik maak tussendoor wel een paar hexjes ! ! ! Verandering van projecten doet mij altijd goed.

Het is me niet gelukt om de eerst twee "opdrachten" af te hebben voordat deel drie op haar site staat misschien lukt het voor de volgende maand.
Kijk maar eens hoe mooi de hoeken van de tweede rand worden, prachtig die geborduurde hartjes.
Dit is ook weer zo'n project waar ik mee door wil gaan super leuk om te doen, ik hou wel van de afwisseling een beetje stitcherie, wat appliceren ben dan weer blokken in elkaar zetten.

Een heel fijn weekend geniet van het mooie weer ! ! !

Groetjes Hennie.

18 opmerkingen:

Inge zei

Helemaal prachtig, Hennie!

Annelies zei

Wat wordt het mooi !

quilting Jeannet zei

Wat wordt dat weer een leuke quilt Hennie! Ik dacht net nog aan je toen ik mijn kippen fotografeerde buiten en nu zie ik een nieuw berichtje, alles goed met jou (nieuwe) kippetjes ?

Groetjes van een plattelander!

AnitaS zei

Weer een leuke quilt. Prettig weekend.

Rina zei

Ooo, wAt leuk die hartjes zo op dat blok geappliceerd.

Jane in Cumbria zei

Mooi wordt dat, Hennie!
groetjes
Jane

Heleni zei

Dit wordt weer een leuk quilt Hennie. Heerlijk hè, die verschillende technieken. Hou ik ook van.

groet Heleni

Miny zei

Wat mooi wordt dat, volgende bee even meenemen kunnen we de kleuren even goed bekijken.

Groeten Miny

Chris zei

Ik vind het prachtig, heel apart! Jij ook een fijn weekend.

Debby zei

Wat word ie mooi Hennie!

Guusje, zei

Het ziet er erg mooi uit, ben benieuwd naar het vervolg.

Unknown zei

het wordt heel mooi,
groetjes Berbel

annemieke zei

Mooi blokje met de hartjes en we zien het de volgende keer in het echt, ben benieuwd. Fijn Weekend.
Groetjes Annemieke.

Tilly zei

Ziet er wer prachtig uit, mooi gemaakt. fijn weekend toegewenst. groetjes Tilly

Roos zei

Ik vind hem erg mooi worden, maar volgens mij zet ik dat er iedere keer bij *LOL*

Tineke Machiela zei

dat begint er al heel mooi uit te zien:) ik blijf de kleur erg mooi vinden ....
fijn weekend en tot weer de groetjes
Tineke

PASSIE FLOWER zei

Deze wordt mooi,ik hoop dat je straks het een en ander mee neemt om te showen

jolanda zei

Wat ga je hard Hennie! Het wordt heel erg mooi volgens mij.
groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails