Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 24 mei 2011

Zo daar ben ik weer, ik heb de vier CW blokken klaar ! ! !

Het quilten staat momenteel op een laag pitje maar deze vier Civil War blokken zitten mooi weer in elkaar.
De sier en groente tuin hebben mijn aandacht ook nodig en afgelopen weekend zat ik met een paar vriendinnen hier, te genieten van de warmte en een massage onder het genot van sauna sapjes en een lunch en diner buffet. Heerlijk uitgeslapen in een B&B en na een geweldige lunch en een boswandeling zijn we weer huiswaarts gegaan.
Heerlijk zo'n jaarlijks uitje met een stel goede vriendinnen ik kan het iedereen aanbevelen.

Blok 17 Comfort Quilt


Blok 18 Union Square


Blok 19 Missouri Star


en blok 20 England Block

Blok 21 moet nog geknipt worden misschien straks, dan kan ik vanavond op de bee ik elkaar zetten.

Nou dat was het weer, veel quilt plezier ! ! !

Groetjes Hennie.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wat heb ik even lekker bijgelezen: er is zoveel leuks bij je te zien.......wat ben je productief: blokken, hexen, dear jane........
en nog even tussendoor een leuk uitje!!!
groetjes, Sylvia

http://sylviawillemien.web-log.nl/sylvias_weblog/

Heleni zei

Oh wat heerlijk Hennie, zo'n weekend met vriendinnen.
Blokken zien er weer keurig uit hoor.

groet Heleni

Anoniem zei

wat een mooie blokjes , en gezellig weekend.
fijne avond ineke

Annemieke zei

Mooi geworden en ik vind het oranje erin echt heel goed gekozen!
Groetjes
Annemieke

Guusje, zei

Heerlijk zo'n weekeinde. Je blokken zijn erg mooi geworden.

Rina zei

Heerlijk zo,n weekendje weg met vriendinnen. Ik ben met vier vriendinnen zaterdag opmde hogh tea geweest. Ook erg leuk. Je blokjes zijn weer mooingeworden.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails