Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 7 januari 2011

Alle blokken ..........

verzamelen ! ! !




Gisteren heb ik alle DJ blokken zoveel mogelijk in rijen aan elkaar gezet, eerst heb ik ze allemaal op volgorde gelegd met het boek erbij. Want welk blokje hoort waar, ik heb de vorige keer een fout gemaakt zag ik nu, misschien verander ik het nog wel maar het heeft ook wel iets. Er moet toch eigenlijk een klein "foutje" in een quilt zitten ! ! ! Of niet ? ? ? ?




Dat komt goed uit ! ! !




Nou ik zie nog wel wat ik doe hij is nog lang niet klaar.


Gisteren ben ik met Miny bij haar geweest er was/is OPRUIMING ! ! ! en ik heb me toch een paar prachtige stofjes gekocht voor mijn Dear Jane, ze waren niet allemaal in de opruiming hoor maar ik vind ze erg mooi.




Ik heb ook nog een super leuke rand en achterkant voor mijn klosjes quilt gekocht die laat ik morgen met mijn kloslap zien.



Fijne avond en tot morgen ik ga nog even wat klosjes aan elkaar zetten, of verder met het quilten van mijn Red Delicious

Hennie.

12 opmerkingen:

gerda zei

Jeetje wat veel sjaanblokjes heb je al!!!!
en het was gezellig jullie te zien...en hoe wordt de achterkant ....één MEGA...of het prachtige stofje??..:0)))
fijne avond...

Annelies zei

Mooie blokjes hoor en schitterende stofjes !

Nelleke zei

Hallo Henny je gaat van los vast maken zie ik wel en dat zal wel een mooi gezicht zijn alles aan elkaar.En wat je foutje betreft doe maar net als bij de Amisch die hebben toch ook altijd een foutje in hun quilts zitten om te laten zien dat niemand perfect is.Mooie stofjes heb je gekocht ik zou ook zo graag eens in deze winkel willen komen maar het is voor ons zo een eind rijden.Groetjes Nelleke

Lida zei

Prachtig al die blokjes zo bij elkaar te zien liggen en wat en schitterende stofjes heb je gescoord, ga je nog een red delicious maken? Fijn weekend, groetjes
Lida

Jane in Cumbria zei

Wat een prachtige stofjes!!!Als ik weer in Nederland ben wil ik ook wel heel erg graag naar die winkel!
En wat staat dat al leuk, zo die blokjes bij elkaar. Nee, zo'n foutje daar ziet niemand wat van. Je bent wel hard aan het werk!
groetjes
Jane

Quiltpassion.blogspot.com zei

O, wat een mooie stofjes, ik zie er een paar, die ik in andere kleuren heb, ik wist niet dat ze er ook in deze kleuren zijn. Mooi, zo bij elkaar!
Wat heb je al veel DJ blokjes, dat foutje is niet erg, later zie je er niets van, en als je het ziet is het ook niet erg.
Groetjes, Cisca

quilting Jeannet zei

Ik lees het al Hennie, je gaat je vast niet vervelen, en zou het iemand opvallen dat er een blokje anders zit bij de dear Jane ? Heerlijk die uitverkoop bij "haar", daar zit ik te ver voor weg, jammer!

groetjes, fijn weekend! Jeannet

Anoniem zei

Ik heb de klosjeslap in het echt gezien, ik stond er bij toen de foto gemaakt werd. Prachtig. En de achtergrond staat er mooi bij.
Groetjes, Gea.

GRANNY'S HOUSE zei

Je schiet lekker op zo en wat zal hij mooi worden, schitterende lapjes heb je gescoord.

Groetjes
Ines

Rina zei

wat leuk om je DJquilt zo te zien groeien. Leuke stofjes heb je er ook weer bijgekocht. Wordt het een reis om de wereld?

Berna zei

Mooie blokjes. Je schiet al lekker op. En mooie stofjes!

AnitaS zei

Wat veel sjaanblokjes heb je al. De lapjes die je hebt gekocht zijn heel mooi, lekker zonnige kleuren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails