Vintage Damask achterkant blog

woensdag 22 december 2010

De kerstboom

nu eindelijk redelijk op de foto gekregen gisteren heb ik ook al diverse foto's van de boom genomen. Het lukte me toen niet om hem goed vast te leggen.


Deze hartjes heb ik bij de 4 klavertjes gekocht.


Dit dikke vest had eigenlijk al af moeten zijn, nu is het winter. Vorig jaar ben ik er aan begonnen ik heb hem maar weer voor de dag gehaald, ik moet toch zo nu en dan maar een paar pennen breien.

Dit jaar heb ik de boom een beetje naturel gehouden, ik zie dat het nog slecht te zien ik hoop dat het beter wordt als je hem vergroot.


Ik heb me aangemeld voor de stoffenclub van Bep, nadat de stof een keer heen en terug was gestuurd heb ik ze vandaag ontvangen. SUPER leuke stofjes Bep, bedankt ! ! ! !

Ik ben net nog even naar het dorp gewandeld lekker in de sneeuw, om nog een paar verlate kerstkaartjes te posten en de quiltmania te halen, hij was hier gelukkig nog niet uitverkocht.


Hele fijne kerstdagen.


Geniet van de winter Hennie.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Hennie je lay out ziet er prachtig uit en ook bij jouw is het gezellig gemaakt met de kerstboom en snuiterijtje gezellig

fijne dagen christine

GRANNY'S HOUSE zei

Je boom ziet er gezellig uit en wat een mooie Bepstofjes.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Mooie boom, leuke harten en prachtig vest ben je aan het breien. En dan de stofjes van de club ik vind ze geweldig mooi.

Annelies zei

Mooie stofjes ! Ook voor jou hele fijne kerstdagen !

AnitaS zei

Een mooie boom en je stofjes zijn prachtig. Ik wens je hele fijne feestdagen.

Mascha zei

Het ziet er gezellig uit. en die stofjes zijn prachtig.
Fijne feestdagen.
Groetjes Mascha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails