Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 16 november 2010

Werk in uitvoering

Er wordt tussen de bedrijven door ook nog aan de Dear Jane blokken gewerkt, dit project moet gewoon door gaan voor dat ik het weet is het weer de vijfde van de maand.
Eerst maak ik de malletjes van schuurpapier, omdat ze een keer gebruikt worden kan dat prima,

daarna wordt het patroon op de stof getekend

en uitgeknipt

het patroon wordt in de quiltrol gelegd, zodat ik hem ook makkelijk mee kan nemen


en vervolgens in elkaar gezet


zo er is weer bijna een blokje klaar ! ! !
Nou ja als je het zo leest gaat het wel heel erg snel hoor, ha, ha, ha.
Fijne quilt week Hennie.

7 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Altijd zo'n heerlijk gezicht!! Leuk om zo de stapjes te zien van je blok...

Else zei

En al weer bijna een mooie blokje erbij! fijne dag, Else

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn we toch altijd druk met quilten, het is weer een mooi blokje.

Groetjes
Ines

Terray zei

Leuk om te zien hoe je proces verloopt. Van stofje tot gemaakte DJ blokje. En zo is er weer eentje af.

Ohhh en bij het zien van dit krijg ik enorm veel zin om aan mijn DJ te gaan beginnen. Maar eerst moet ik het een en ander af hebben voordat ik daarmee aan de slag ga.

Groetjes
Tertia

Annelies zei

Het is inderdaad een geweldige quilt om aan te werken. Leuk blok !

annemieke zei

Hà Hennie.

Zo lijkt het wel heel makkelijk, ja.
Maar er komt meer bij kijken, leuk dat bruintje.

ria vogelzang zei

Leuk blokje! En handig om in een quiltrol mee te nemen, he?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails