Vintage Damask achterkant blog

woensdag 27 oktober 2010

Red Delicious

Er wordt tussen de bedrijven door druk gequilt aan dit "rode pronkstuk" met elk blokje dat ik quilt vind ik hem mooier worden. De Love Apple is klaar

en de Night Shade heeft ook de nodige quiltsteekjes gekregen.
Eenderde van de quilt is gequilt dat is al een mooi begin ! ! !
Ik ga nog even mijn atelier in, voor het eten wil ik nog even verder met het laatste blok van Leanne's House. Deze is geknipt ligt in de quiltrol te wachten op de nodige borduursteekjes, dan kan hij in elkaar.


Ja ik weet het Quiltmutsen ik loop met dit project behoorlijk achter, dat krijg je hè als je er een maand tussen uit bent, ik zal proberen een inhaalslag te maken, ha, ha, ha .
Vrijdag gaan we naar haar voor een verrassings morgen, is altijd leuk en gezellig ! ! ! Jammergenoeg ontbreekt me heel vaak de tijd, maar deze vrijdag ben ik van de partij JIPPIE ik heb er zin in. Hopelijk is er nog een plaatsje vrij .

Veel quiltplezier vandaag het is een heerlijke dag om binnen te zijn.
Een vriendelijke quiltgroet Hennie.

14 opmerkingen:

annemieke zei

Hoi quilt-muts

Het wordt zeker een mooie warme quilt als hij af is. Succes met je laatste Leannes house blok.

Groetjes van een quilt-muts.

Anoniem zei

O Hennie, wat wordt dat prachtig zeg. Had je hier al eerder iets van laten zien? Dat heb ik waarschijnlijk gemist :(

Guusje, zei

Hij wordt erg mooi, veel plezier met de laatste steken.

Wilma Kuin zei

Hij wordt werkelijk prachtig!!

Anoniem zei

Jahoor Hennie, je bent van harte welkom. Ik zal een pakketje voor je bewaren.
Naaispulletjes, donkerrood en beige garen meebrengen. Rietje van Slagmaat

marijke zei

Door het quilten wordt die nog mooier dan hij al is!
Hmmm, moet er ook weer eens wat aan doen.
Fijne avond, prik ze,
groetjes Marijke

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt prachtig, ik mag er ook ooit aan beginnen, eerst nog wat andere wip's afmaken.

Groetjes
Ines

Lita zei

ziet er schitterend uit,prachtig
groetjes LIta

ria vogelzang zei

Hij wordt zeker leuk!! En alvast een leuk vooruitzicht voor vrijdag. Ik moet er ook maar eens nodig naar toe; hoor er zoveel leuks over.....
Groetjes, Ria.

Nelleke zei

Hallo Henny vond je quilt altijd al mooi en leuk is dat dat je hem onder je handen weer mooier ziet worden.Groetjes Nelleke

Chris zei

Ik vind hem zó bijzonder, prachtig gewoon. Wat zal het een plaatje zijn als hij helemaal af is.

Mascha zei

Heel mooi.
Groetjes Mascha

Joyce zei

Hennie wat wordt deze rode mooi!!!!
En wat een fantastische reis heb je gemaakt, ben je nog lekker aan het nagenieten!?

Shirley zei

prachtig zeg, die golvende rand is helemaal super.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails