Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 11 september 2010

Klosser de klos

Zo ziet mijn lap er nu uit, hij groeit langzaam verder, als deze strook er aan zit zitten er 197 klosjes gezellig bij elkaar, het wordt een mooie fleurige lap, ik moet nog een mooie rand uitzoeken. Komende week ga ik naar de tentoonstelling in Deventer, daar staan bijna alle winkels bij elkaar, voldoende keuze daar zit vast wel iets voor mij bij. Leanne's House verdient ook nog een mooie rand die lap mag ook mee naar Deventer.



Een heel fijn weekend geniet van de zon, bij ons is hij op dit moment volop aanwezig ! ! !
Hennie

17 opmerkingen:

Unknown zei

prachtige klosjes lap,
veel plezier in Deventer,
zoek wat moois uit!
Groetjes Berbel

Berna zei

Mooie kloslap. Heel veel plezier in Deventer. Het is echt de moeite waard!! En je zult er best een leuke rand vinden denk ik.

Marieke zei

fantastisch ziet ze eruit! Ben benieuwd wat voor rand je uitkiest. Misschien kom ik je wel tegen in Deventer. Geniet er in ieder geval van!

Mascha zei

Wat wordt hij mooi.
Groetjes Mascha

martine zei

Stroken schuin aan elkaar zetten geeft weer een heel andere quilt.
Hij wordt leuk.

GRANNY'S HOUSE zei

het is een prachtige klosjesquilt aan het worden en je zult vast slagen in Deventer, ik ga naar de handwerkbeurs voor lapjes, maar ik moet nog even wachten, want hij is pas in oktober.

Groetjes
Ines

katrien zei

Hele mooie klosjeslap.

Annelies zei

Je lap wordt prachtig. Ik ga zondag naar Deventer.

Peti zei

wooh, hennie, wat wordt hij mooi. En origineel ook zo schuin de klosjes te plaatsen, zo had ik hem nog niet gezien!!

Valentina zei

Hennie, hij is echt prachtig aan het worden!
Gefeliciteerd!
:)

Momma Made This zei

This quilt is so beautiful! I love how you placed the blocks diagonally, and how scrappy it is! I have many more to make, but I plan to use your idea. Thanks for sharing it!!!

~ Ronda

Anoniem zei

Prachtig! Ik ben benieuwd naar de randstof...spannend he, de laatste loodjes...

Anoniem zei

ik vind em superleuk!
veel succes met het vinden van een rand!
en veel plezier op de ATT!
groetjes, Sylvia

Rina zei

Wat mooi! Succes met het uitzoeken van stoffen en geniet van je dagje deventer

Dorine zei

Het wordt echt een superklos.
Enne deventer is leuk er was veel te zien daar

Guusje, zei

O wat wordt hij toch mooi. Veel plezier in Deventer en het uitzoeken van de perfecte stoffen.

AnitaS zei

Hij ziet er al prachtig uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails