Vintage Damask achterkant blog

woensdag 12 mei 2010

Opruimeritus

Vandaag ben ik in de kelder bezig geweest, alles van de planken, soppen, laten drogen en dan alles weer netjes bij elkaar op de planken.

Wat een verschil hé ! ! ! !

In de kas doen de planten en de gezaaide groente het goed, zie je het pinda plantje op de voorgrond ? ? ? Leuk hé het is gelukt.


Ik ben nog niet met mijn lapjes bezig geweest, maar de dag is nog niet voorbij, vanavond hebben we verjaardag en ik kan nog wat klosjes maken in de auto.
Er is van alles te doen op Hemelvaartdag het weer wordt redelijk , maak er een gezellige dag van! ! !
Groetjes Hennie.

12 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Oh Hennie, dat had bij mij kunnen zijn! wat leuk en herkenbaar, wij hebben de kelder vorige week onder handen genomen, zoonlief en ik samen,wel weer heerlijk als alles dan weer staat he, je doet voor je plezier de deur open om wat te pakken......en je kasje, heb je ook al sla van eigen bodem ? ik heb er gisteren net de komkommers in gezet.

groetjes, fijne hemelvaartdag! Jeannet

wilmakuin zei

hahahaha....Ik kom niet meer bij....
Mijn logje heet vandaag A messy house is the sign of a happy quilter...
;o)

Netjes hoor!!

Daniëlle zei

Allemensen wat een opgeruimde kelder!! Volgens mij kun je met je ogen dicht alles vinden!! Menig magazijnmeester is jaloers op je hihi!
Veel prikplezier in de auto en niet misprikken he! Mooie dag morgen, groeten, Daniëlle

martine zei

Wat heerlijk . Een kelder.
Doet me denken aan mijn oma. Daar stond hij vol met weckflessen.

Jossie zei

Dat ziet er weer netjes uit.
De plantjes doen het goed in je kasje. Kun je ook pinda's oogsten? Lijkt me zo bijzonder.

ria vogelzang zei

Netjes geworden hoor, jullie kelder! En wat een gezellig gezicht al dat frisse groen in jullie kas.
Geniet ze vandaag!

Marga zei

hallo Henny

LH wat is dat leuk om te doen he.
Weet er alles van want hij hangt bij mij inmiddels in de kamer en geniet ervan.
En ook de stofjes van LC zijn de moeite waard.
Groeten Marga

Tineke Machiela zei

dat is zeker netjes:) jij mag weer verder met je werkjes hoor meis:)
fijne dag en de groetjes
Tineke

sylvia zei

zo, jij bent goed bezig geweest!!
lekker he, alles weer zo netjes!!
en je leanne-blok is ook errug mooi geworden!!!

Unknown zei

wat een klus, dat opruimen. Maar als alles weer netjes is, geet dat ook wel weer een fijn gevoel.
Groetjes Berbel

Guusje, zei

Wat is dat prachtig opgeruimd en wat geweldig zo'n kas vol met mooie en lekkere dingen.

Quibi zei

Heb jij even een productieve dag gehad! Lekker gevoel geeft dat!

groetjes, Yvonne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails