Vintage Damask achterkant blog

maandag 31 mei 2010

Gezellig, de markt en quilten met mijn zus.

Zondag was echt zo'n druilerige dag om gezellig thuis een beetje met mijn lapjes in de weer te zijn, mijn atelier is dan ook een rommeltje, maar ik heb me lekker vermaakt hoor.
Vanmorgen voordat ik naar Apeldoorn ging snel even deze foto gemaakt.


Om acht uur zat ik in de auto onderweg naar mijn zus om samen te quilten. Eerst zijn we naar de markt gegaan om wat stofjes te scoren nou dat is zoals je ziet wel weer gelukt.
Ria heeft deze stofjes gekocht
en ik zag deze oer Hollandse tegelstof, ik weet nog niet of ik er iets van ga maken maar dat zie ik nog wel anders gaan ze, als we ooit nog eens naar Amerika gaan mooi mee.

Groetjes Hennie.

Ria is verder gegaan met haar Sampler rijgen totdat ze zich in de vinger had geprikt en de stof behoorlijk rood was geworden, eerst het bloed eruitgespoeld en toen moest hij natuurlijk drogen.


Maar geen nooit ze had nog een ander werkje liggen. Dit spelden kussentje.





Eerst heb ik een paar klosjes in elkaar gezet en toen ben ik verder gegaan met het laatste blok van mijn Red Delicious.
Op de markt kocht ik deze achterkant stof voor de Red Delicious, ik vind hem er super mooi bij passen, jullie ook ? ? ?

9 opmerkingen:

Berna zei

Gezellig samen zo'n dagje quilten en stofjes scoren op de markt. Jammer dat het weer niet meewerkte.

Mascha zei

Wat een heerlijk dagje. De achtergrond staat er goed bij.
Groetjes Mascha

Yvonne aka sommeke zei

Jullie hebben een fijne dag gehad ondanks het druilerige weer!
Ik vind je gekochte stofje ook goed passen bij de Delicious!

Ria zei

Mijn spelden kussen is inmiddels af en is op mijn blog tezien. Bedankt voor je hulp.

Marieke zei

Klinkt als een heerlijke dag en die achterkantstof past er geweldig bij! Ben benieuwd hoe die Red delicious wordt, als die af is! Succes ermee.

Anita zei

Wat leuk zo samen een dagje uit. Ik vind de achterkantstof er heel mooi bij passen.

Guusje, zei

Leuk dat jullie samen naar de markt zijn geweest. Ga ik ook altijd 2 keer per jaar heen en wat hebben jullie geweldig leuke stoffen gekocht. De achterkant voor de RD is erg mooi, past geweldig.

Jossie zei

Wat een gezellig logje. Samen met mijn zus quilten, wat zou ik dat graag willen. Maar zij geeft niets om lapjes, helaas.
Hennie staan er op de markt in Apeldoorn nog steeds zoveel stoffenkramen? Ik kocht daar vroeger heel kledingstoffen.

Annelies zei

Je bent druk in de weer geweest. Wat een schitterende achtergrondstof !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails