Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 5 maart 2010

DEAR JANE

Zo de kop is er af, de eerst blokken van de Dear Jane zijn gemaakt. Wat een geweldig leuk werk om te doen zeg, ik heb er lang over na gedacht begin ik er aan of toch maar niet. Het is wel een hééééél werk natuurlijk maar tot nu toe super leuk om te doen, ik heb natuurlijk nog geen echte moeilijke blokken gemaakt, misschien verander ik nog van gedachten ? ? ?
Ik begin in het midden van de quilten en probeer een beetje ( dat lukt natuurlijk niet helemaal) de kleurtjes van de originele quilt aan te houden. Gisteren ben ik nog even, met Miny naar Staphorst geweest om wat stofjes te kopen en dat is natuurlijk gelukt, ze staan nog niet op de foto, maar dat komt nog wel.



E7 Bread Basket

H7 Bennington Star



H6 Pie Sale

G6 Mary's Journey



G8 Justin's Comet


G6 Papa's Star


F7 Star Struck

G7 Indianapolis


Zo dit zijn ze dan acht blokjes een mooi aantal om mee te beginnen ik denk niet dat ik er elke maand zo veel maak hoor, als het straks mooi weer wordt, na de sneeuwbuien van komend weekend vraagt mijn tuin/groentetuin ook weer de nodige aandacht. Dat is ook heerlijk om te doen hoor!!!
Ik zie wel hoe het loopt, ik geniet van elk blokje dat ik maak vooral als het een priegel werkje is, als het blokje dan mooi is geworden geeft dat wel een kik.
Nou ga ik eens even bij de andere dames van de Dear Jane update kijken.
Groetjes Hennie.

19 opmerkingen:

Sylvia zei

Fantastisch mooi zijn deze al zeg. Inderdaad als een blok eenmaal in elkaak zit, geeft dat heel veel voldoening. Succes verder en ik blijf steeds een kijkje nemen.
Fijn weekend, wéér sneeuw!, gr. Sylvia.

Hester zei

Je hebt een goed begin gemaakt. Erg mooie blokken.

conny's quilts en creaties zei

Mooie start Hennie, super. Ik begon ook eerst met makkelijke blokjes en dan langzaam aan komen de lastposten ook vanzelf aan de beurt. (ps Op mijn blog staat een link naar That Quilt, daar kun je kijken hoe je de blokjes kunt maken) Ik ga ook gauw mijn update maken!

Daniëlle zei

tuurlijk, gelijk maar liefst 8!! Zeker een goede start!! Je komt er vanzelf steeds beter in met het gepriegel en dan zijn de moeilijkste opeens niet moeilijk meer hihi! Mooie dag verder! Groeten, Daniëlle

Chris zei

Nou joh, wat een goed begin! Ik vind die DJ zo mooi, echt de moeite van al het werk waard. Veel succes verder.

Nelleke zei

Hallo Henny je hebt een lekker beginnetje gemaakt met je acht blokjes.groetjes Nelleke

Miranda zei

Welkom tot de groep. En dan gelijk al 8 stuks. Super hoor. Je wordt gegerepen he door het virus. Maak jij ze ook met de hand overgens? Groetjes van een mede Dear Jane maakster uit Virginia

Klaske zei

Goeie start met 8 blokjes, mooi hoor!

GRANNY'S HOUSE zei

Je hebt aardig je best gedaan, volgens mij is er weer een nieuw DJ virus in de lucht, ze zijn mooi!!!!

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat ontzettend leuk dat je ook bent begonnen en wat heb je er veel gemaakt en wat zijn ze mooi.

gerda zei

nou dat is geen slecht begin!!! en wat zijn ze mooi...papa star ( g-6)lijkt me toch geen makkelijk blokkie...pffft wat een gepriegel..;0))
leuk dat je bent begonnen

katrien zei

Hele mooie blokjes,en je hebt dus toch de stap gezet om hem te gaan maken.Succes.

Berna zei

Prachtige blokjes. Je hebt er meteen de gang al in.

ria vogelzang zei

Wat een schitterende blokjes! En meteen al 8!
Maar zo leuk om te doen,he? Echt een uitdaging! En wat een heerlijk gevoel als er weer een blokje af is.......
Geniet ze nog!

Annelies zei

Je hebt prachtige blokken gemaakt Hennie !

Yvonne aka sommeke zei

Wat een mooi DJ-begin Hennie, m'n complimeten, ook voor het aantal!
En goe weekend!

WilmaKuin zei

Ze zijn prachtig, hennie!!! Wat een heerlijke blokjes om te maken zijn het hé??!!

susi zei

Jeetje Hennie, wat heb je er al veel gemaakt! En mooi ook. Jij gebruikt verschillende achtergrondstofjes, leuk.
Fijn week-end!

Tineke Machiela zei

zo .....wat een mooie blokken heb je al gemaakt..leuk he om ze te maken ..ik heb met de CWDquilt ook zo veel plezier ...
een heel fijn en creatief weekend:)
groetjes Tineke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails