Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 11 december 2009

Borduurlap ! ! !

Zo nog even een update van mijn borduurlap, de hoofdletters staan er ook op. Het einde komt in zicht als ik hem maar regelmatig onder handen neem komt het wel goed. Best leuk werk hoor, maar.............de tijd hè.
Ik moet (van mij zelf hoor) nog een paar klosjes maken voor morgen want ik wil jullie er graag een paar laten zien ! ! !




























Dit kerst stukje heb ik donderdag avond gemaakt, het was erg gezellig en iedereen kon een mooi zelf gemaakt kerst stukje meenemen.
Ons huis moet wel wat meer in de kerst sfeer gebracht worden, ik weet nog niet welke kerst stukjes of kransen ik ga maken, maar jullie krijgen ze wel te zien. Voor de kerstboom is het nog een beetje te vroeg, die tuig ik volgende week wel een keer op, een beetje een nadeel van een echte boom die verliest zijn naalden ! ! !


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails