Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 3 november 2009

Alle UFO's verzamelen,

vandaag heb ik mijn quiltkamer opgeruimd in de kasten vond ik mijn UFO's die heb ik hier allemaal even op een rijtje gezet. Het zijn er behoorlijk wat kijk maar.




Once upon a time, er zijn een aantal blokken klaar maar ik heb er nog wel wat te gaan.
















Alle blokken van Verandah Views zijn klaar, de randen en opvul blokken zijn geknipt, hij kan in elkaar.

De mandjes BOM van Bunny Hill ligt even stil.






In deze mand liggen drie toppen te wachten, twee worden er gequilt Quilters blessings en de zebra's, de sterren quilt ga ik knopen.












De BBQ quilt heeft een klein beginn'etje, daar ga ik zeker nog verder mee.








Machinaal quilten moet ik ook nog eens vaker oefenen, dat heb ik nog lang niet onder de knie, nou ja ik quilt eigenlijk toch liever met de hand.

















Deze Australische stofjes wou ik omkaderen met zwarte stof zodat er een schaduw effect in komt maar ik weet nog niet of ik hier nog verder mee ga.
Met de Debby Mumm tuin quilt is een klein stukje gequilt.
Verder ben ik ook nog bezig met de klosjes, Leanne's House, Red Deliciuos.
Achter in de kast vond ik nog een klein quiltje "pas op voor naalden", een tovertegel top, een quilt uit een oude ariadne de blokken zijn klaar stof voor de randen om de blokken heb ik al, nu de tijd nog ha, ha, ha.
Dan ligt er nog een borduurLap en ik doe op het laatste nippertje nog mee met de sjaalalong de laatst update is 15 november, dat is voor mij niet de laatste hoor ik heb nog maar net een begin.
Vanavond komen de quiltmutsen bij mij, voor een paar gezellige quilt uurtjes en natuurlijk het derde blok van Leanne's House, denk ik, of niet ? ? ? ? Ik weet het niet zeker. Nou ja ik heb in ieder geval nog genoeg te doen ik verveel me niet.

Groetjes Hennie.

8 opmerkingen:

Anita zei

Ik heb er ook wel een paar hoor. Maar ik ben al drie maanden bezig met van UFO's AFFO's te maken. De SBS ligt onderhand op mijn bed. Ik vind het wel heel moeilijk om niet aan iets nieuws te beginnen. Maar ik moet sterk blijven van mezelf.

katrien zei

Je hebt heel wat liggen waar je aan verder kunt,maar hier is het niet beter hoor.En soms is het moeilijk weerstaan om aan iets nieuws te beginnen.Misschien lukt het om voor het eind van het jaar niets nieuws te starten???

Jellie zei

Het is allemaal heel herkenbaar. Volgens mij hebben veel quiltsters hier last van!

martine zei

Ik ga maar niet tellen.
Vooral het quilten schiet maar niet op.

Jossie zei

Haha Henny, je komt de winter wel door!

Klaske zei

Zouden ze ook ergens een winkeltje hebben waar je wat tijd kan kopen? Ik denk dat bij de meesten allemaal UFO's liggen, het is ook zo leuk om weer met een nieuw project te beginen!Ben zelf ook met zo veel bezig en heb met mezelf afgesproken eerst niet met iets nieuws te beginnen maar of ik dat volhoudt?

Guute zei

't Zijn allemaal prachtige ufo's die je zeker moet afmaken. En ufo's: dat is toch een gekend virus onder de quilters.

Rina zei

Ik kan mij goed voorstellen dat dit je bezig houdt. Gaat het niet kriebelen dat je dingen wilt afronden?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails