Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 16 oktober 2009

Hij doet het weer!!!!!

Gisteren heb ik mijn naaimachine weer opgehaald hij is weer gerepareerd, er zat kortsluiting in de grote stekker die achter in de machine moet. Ik heb al een beetje rondgekeken maar als ik t.z.t een andere koop neem ik toch wel weer een husqvarna. Dat is nog niet aan de orde want als het goed is naait hij weer perfect.
A Christmas Wish is bijna gequilt, als hij af is zal ik mijn naaimachine eens even proberen.

Deze prachtige singer heb ik een keer op de rommelmarkt op de kop getikt, hij is niet meer geschikt om te gebruiken en staat in mijn quiltkamer gewoon omdat ik hem erg mooi vind.















Ik krijg maar geen begin met het tweede blok van Leanne's House, het blok is wel geknipt en de stitcheries erop getekend, maar er is nog maar een klein driehoekje geborduurd, ik heb veel gebreid deze week, dat is ook erg verslavend en leuk hoor.
Ik loop zeker achter bij de andere quiltmuts dames, ( baal, baal, baal!!!!! ha, ha ha grapje) ik denk dat Annemieke hem al lang klaar heeft (of niet ???) Hij is vast weer super mooi geworden, ik zie hem wel bij de volgende quilt bee geeft, ik krijg het blok misschien wel af voordat het derde blokje eraan kom.
Het voor en achterpand van het vest is klaar. De mouwen heb ik net op gezet, ik brei ze altijd tegelijk.






7 opmerkingen:

Else zei

Ineens kom de zin in Leanne blok en ben je weer bij, breien lijkt mee ook heel leuk! Ach je kan niet alles tegelijk, of toch wel (lol)
Fijn dat je naaimachien weer gemaakt is, fijne dag, Else

Anita zei

Goed dat je naaimachine gemaakt is, scheelt toch in de portemonnee. Je vest wordt ook mooi. En de stitcherie komt wel weer hoor.

Annelies zei

Je Christmas Wish wordt erg leuk Hennie.

wilma zei

Fijn dat je naaimachine het weer doet. Mijn naaimachine moet nodig een servicebeurtje krijgen. Net nu ik hem wel weer eens gebruik....
Je stitchery ziet er goed uit...

Anoniem zei

Hoi Hennie.
Je hebt niet helemaal gelijk, maar het tweede blok is wel bijna klaar,scheelt dat ik in de nachtdienst zit.

Klaske zei

Gelukkig is je machine weer gemaakt, scheelt een hoop centjes.
Fijn weekend!

Berna zei

Wat heerlijk dat je oude beedtje het weer doet.
Je vest wordt ook mooi en je Leannes House komt ook wel weer hoor.
Fijn weekend

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails