Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 12 september 2009

Er zijn weer klosjes gemaakt ! ! !


Ik heb gisteren in de auto flink geklost, tien klosjes heb ik erbij gemaakt. We zijn naar Rotterdam geweest, de terugweg stonden we natuurlijk in de file. Dat heeft me wel een paar extra klosjes opgeleverd sterker nog alle geknipte klosjes zijn in elkaar gezet, dus er moet weer geknipt worden, het klos mandje mag weer vol voor de volgende klosronde.
Ik heb zelfs nog een mooi begin met het volgende "BBQ blok" gemaakt.
Zo nu ga ik even een klosrondje maken bij de mede klossers eens kijken of de vaart er al weer een beetje in zit. Ha, ha, ha.
Fijn weekend maak er iets leuks van.
Groetjes Hennie.

10 opmerkingen:

wilma zei

Yes!! Ik heb klosjes gevonden!!!
Goed gedaan, hennie!!

Else zei

OHHHHHHHHHh helemaal vergeten, mijn klosjes te plaatsen!! Jij hebt er heeeeeel veel (lol) Tot klos, Else

Annelies zei

Leuk hoor, weer klosjes erbij !
Goed weekend.

Dorine zei

Leuk die gouden klosjes jij wint de goudenklos>..............
groetjes Dorine

katrien zei

Leuke klosjes.

GRANNY'S HOUSE zei

Waar een file al niet goed voor is ;-)

Groetjes
Ines

Anita zei

Je hebt er deze week flink wat gemaakt. Schiet je al lekker op? Fijne zondag.

Guusje, zei

Wat goed dat je weer hebt kunnen klossen en wat zijn ze mooi geworden.

Erna zei

Je gaat lekker. Ik moet zelf ook maar weer beginnen maar ja de tijd. Jou klosjes zien er geweldig uit.

Yvonne aka sommeke zei

Wooow, bij jou zat de klosjes-vaart er in!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails