Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 8 augustus 2009

Er zijn weer klosjes gemaakt deze week! ! ! !

Zo nu even tussen de bedrijven door een berichtje maken voor mijn blog, het is al weer een week geleden de tijd vliegt, helemaal als het mooi weer is. We zijn dan veel buiten en de computer staat dan minder aan, vandaar dat er ook minder berichtjes worden geplaatst, dat komt wel weer.

Deze week heb ik ook weer zes klosjes gemaakt.
Dinsdag avond heb ik er een paar op de BEE gemaakt wij "de quiltmutsen" waren bij Gerrie op de "klets" koffie en onder het kletsen was het goed klossen, de anderen heb ik gisteravond in elkaar gezet. Er liggen ook weer wat geknipte klosjes te wachten.
K'ben ook aardig opgeschoten met blok acht van Esther Alium's Red Delicious BOM. Alles zit er opgestreken en geregen alleen het onderste deel moet ik noch vast maken en er moet nog het een en ander geborduurt worden de foto volgt als hij klaar is.
Ik weet het blok tien komt ook al bijna uit, maar ik moet even een versnelling lager. Er zijn op het moment te veel andere dingen te doen, werken, tuin enz.
Maar dat geeft niet, alles op zijn tijd.
Ik ben benieuwd hoeveel er geklost is in quilt land ik maak natuurlijk nog even een rondje.
Goed weekend Hennie

15 opmerkingen:

katrien zei

Leuk om hier en daar toch nog wat klosjes te zien.

Anoniem zei

Wat leuk om jou ook nog bezig te zien met klosjes. Er zijn inderdaad ook veel andere dingen, die moeten of mogen met mooi weer. groetjes en een fijne week, Peti

wilma zei

Mooie klosjes!! En ja loggen komt vanzelf wel weer als het minder mooi weer is....
Fijn weekend!!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooie klosjes weer.
Prettig weekend,
groetjes, Cisca

Gerda Hartman zei

Jij gaat lekker door. Je stitcheries zijn ook erg leuk.

Dorine zei

Wat een mooie klosjes weer en zo mooi van kleur.
Ja je hebt gelijk lekker in de tuin en dan ben je minder achter de comp te vinden.
Toch hopen op nog veel mooi weer en in de tuin
groetjes Dorine

Roosje zei

Leuk dat je even bij mij kwam kijken. Heb net ook al even bij jou rondgeneusd. Je klosjes zijn erg mooi, zag in eerdere blogs dat je er ook mooie felle kleuren tussen hebt zitten. Wordt vast prachtig!

Jossie zei

Wat mooi deze ton sur ton klosjes. Geniet nog maar even van de zomer. Bloggen komt later wel weer.

gerda zei

gelukkig..toch nog klosjes;0))en je hebt gelijk hoor..lekker naar buiten de tuin in ..soms de tuin in en soms een handwerkje..maar toch zoek ik altijd even een momentje (nou ja even;0)0..) voor de compu..al die berichtjes zijn zo leuk!!
helke fijne dag!

Annelies zei

Mooie klosjes er weer bij.
Wacht maar tot het minder weer wordt, dan roept de tuin wat minder.

Anita zei

Mooie nieuwe klosjes. In de zomer doe je toch wat minder. Er zijn zoveel andere dingen.

Inge Slaats zei

Leuk hoor, hier zie ik nog steeds klosjes, maar ik begin ook wel weer, hoor. Nog even een beetje "klosvakantie" houden.
En ik moet steeds even glimlachen om jullie "quiltmutsen", blijft toch één van mijn favoriete woordjes in quiltland LOL
Fijne zondag!

Chris zei

Hallo Hennie. Wat super dat jullie, nog wel met motor, naar Zweden zijn geweest. Ik kom steeds meer mensen tegen die daar naar toe gaan. Prachtig land hè? Zeker ook voor motorrijders. Wat is een Knalle Treff? Zoiets als een knalfijne ontmoetingsfeest of zo? Je hebt groot gelijk om lekker veel buiten te zijn en te genieten van de zomer.

Else zei

Zo je hebt je best gedaan van de week! Vlgs mij is het bloggen bij iedereen een beetje minder met het warme weer, Groetjes Else

Hennie zei

Chris ik denk wel dat het zo iets betekend hoor ik heb het niet gevraagt, maar het was SUPER gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar wordt het voor de 35 ste keer georganiseerd wie weet zijn mijn DH en ik weer van de partij.
Groetjes Hennie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails