Vintage Damask achterkant blog

donderdag 12 maart 2009

Twee BOM's een blok af en een ander het begin


Zo JOY het derde blok van A Christmas Wish is klaar, ik vind het een erg leuke Bom om te maken.
De mandjes vind ik ook geweldig hoor maar deze is sneller klaar.
Ik ben met meerdere BOM's bezig bent en het wel handig als er ook dan ook wat bij zitten die niet zo veel tijd in beslag nemen.
Deze stof heb ik voor het maart mandje uitgezocht, ik heb genoeg keuze en deze zijn het geworden.
Zo ik ga er straks maar eens mee beginnen.

5 opmerkingen:

Berna zei

Hoi Hennie,
Wat is het leuk om te doen he die stitchery's. Ik denk dat jouw quiltje erg leuk wordt! Wat ik er tot nu toe van heb gezien was mooi!
En ook jij hebt verschillende projecten onderhanden. Wordt je daar niet helemaal gek van? Ik zou 's avonds niet weten wat ik zou moeten pakken omdat alles zo leuk is om te doen.
Succes en ik loop nog weleens langs.
Groetjes
Berna

Anoniem zei

mooi blok!

Anoniem zei

Hoi Hennie, leuke bommetjes ben je aan het maken. Hier wordt ook de kerstbom gemaakt. Die mandjes zijn ook erg schattig!!

Annelies zei

A Christmas wish is inderdaad een hele leuke BOM. Als ik weer iets af heb is dat wrs. het eerste wat ik ga doen.

Anoniem zei

Hoi Hennie , je heb er weer hele leuke stofjes voor uit gezocht.
Maar je maakt ook alles geweldig mooi ,ik kijk met plezier bij je.
Groetjes Willie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails