Vintage Damask achterkant blog

donderdag 8 januari 2009

QUILTERS BLESSINGS


















Als dat eens zou kunnen meer dan 24 uur in een dag, dan kon ik misschien alles nog eens maken wat ik mooi vind!!!!! ha, ha, ha. Of is er te veel moois te maken en moet ik gewoon een keuze maken waar ik wel of niet aan begin.
Dat zal het zijn, deze week heb ik twee Quilters Blessings gemaakt, nu zijn er twaalf klaar.
Ik maak er nog drie, dan is het mooi geweest.
Quiltshops all over the world maak ik niet, hij is wel leuk hoor maar ik vind hem niet zo goed bij de rest passen.

2 opmerkingen:

Gerda de Bruyn zei

hartstikke leuk je sticherie, ik heb ook weer een borduurwerkje te hand genomen. Net 200 blokjes van 9 x9 gesneden , nu even bijkomen.
groetjes Gerda

Annelies zei

Heel erg leuk. Ook ik maak het blok dat Bea niet zelf heeft gemaakt niet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails