Vintage Damask achterkant blog

zondag 28 december 2008

QUILTERS BLESSINGS







Deze week heb ik, onder de kerst boom lekker warm bij de houtkachel deze twee quilters blessings gemaakt. Een heel gezellig werkje om te doen.


De POSTBUS en de KLOSJES.


Nu kom ik weer bij die klosjes uit, ik zit er over te denken om mee te doen met de klosjes quilt van Ingrid (supergoof)
Het lijkt me heel erg leuk om mee te doen maar ja wat vind ik nou niet mooi, ik zie gewoon te veel moois om te maken.


Maar het patroontje is al getekend misschien begin ik volgend jaar ha, ha, ha.

2 opmerkingen:

Marie-José H zei

Hallo Hennie
Wat leuk die quilters blessings stitcheries. Ik heb ze al meer gezien op andere blogs. Waar zou ik die kunnen krijgen?
Als jij nog maar zo kort het quiltvirus hebt, heb je wel al veel gemaakt. ook de blokjes van de quiltmuts zijn leuk.
groetjes Marie-José

Anoniem zei

Leuk geworden !
Creatieve groet , Ingrid.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails