Vintage Damask achterkant blog

woensdag 31 december 2008

LAATSTE BERICHT IN 2008

Allereerst wil ik iedereen die mijn blog leest een heel GEZOND, GEZELLIG en QUILTRIJK 2009 wensen, met iedereen die je lief is.













Dit handboek voor Quilten kreeg ik van mijn zus Ria. Leuk is dat ze weet dat Quilten mijn hobby is, ze komt een boek tegen over quilten en denkt gelijk aan mij. Hebben jullie dat nu ook ?????





Met dit patroon, dat doet denken aan mazaiektegels ben ik aan de slag gegaan. Een patroon tekenen, malletjes maken, blauwe stofjes opgezocht en het begin van een nieuwe quilt is hier























Ik was in de kast aan het kijken naar stofjes voor de klosjesquilt, toen ik deze UFO tegen kwam, hier moet ik het komende jaar toch maar weer mee verder.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook van mijn een pretigge jaarwissling,en een geweldige creatieve 2009 .
En maak die leuke ufo maar mooi klaar , want dat ziet er best al leuk uit.

Groetjes Willie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails